Tuesday, May 28, 2013

BULETIN ANIS CHOCOLATE: STOKIS ANIS CHOCOLATE PAKAI ILMU PENDINDING?

BULETIN ANIS CHOCOLATE: STOKIS ANIS CHOCOLATE PAKAI ILMU PELARIS?

Shah Alam  27 Mei 2013

Disebabkan jualan para Stokis Anis CMC yang sangat luar biasa, kami cuba menyiasat sama ada benar atau tidak khabar angin mengatakan kesemua Stokis dan dealer mereka ini ada memakai ilmu tertentu seperti yang digembar-gemburkan.

Kami cuba menghubungi Stokis Johor Baharu (019-7132323) untuk mengesahkan kenyataan ini kerana tiba-tiba jualan mereka menjadi sangat tinggi iaitu 2500- 3000 seminggu. Menurut En Abdul Latif, memang sah dia memakai ilmu pelaris katanya. Beliau mengamalkan Solat Dhuha setiap hari diselang seli dengan selawat ke atas nabi sebanyak 1000 kali dan beristighfar sebanyak 100 kali sehari. Itulah ilmu pendinding beliau.

Kami masih tidak percaya dengan kenyaataan beliau, jadi kami mencari Stokis Kuantan iaitu Pn Zaliza  (012-4767394) yang mencapai jualan hampir 5000-6000 ribu kek seminggu ini untuk mendapat penjelasan.Kami sangat terkejut kerana beliau juga mengaku bahawa beliau memang selalu mengamalkan ilmu pendinding ini.Caranya ialah beliau sering membaca surah al-Waqiah, sebolehnya sehari sekali diamalkan.Di samping itu, beliau juga bersolat dhuha setiap hari serta sering berzikir Ar-Razzaq (ALLAH MAHA PEMBERI REZEKI) sebanyak 10 kali setiap hari di keempat sudut rumahnya.

SUBHANALLAH!!..Rupanya kami tersalah anggap kepada mereka..Kami insaf dan ingin meminta maaf kepada pihak Stokis dan syarikat Anis Food kerana buruk sangka kepada mereka.Maafkan kami.

~Wartawan Insaf~

0 comments:

Post a Comment