Sunday, September 14, 2014

Declaration of the day: SAYA SUKA DUIT.DUIT PUN SUKA SAYA

[ SAYA SUKA DUIT. DUIT PUN SUKA SAYA ]

Hahahaaa....

Siapa tak suka duit?..Hihii..ada kan?..Itulah sebabnya duit pun tak suka kat dia...

Saya suka!!!..Suka sangat!!...Saya terhutang budi kat duit. Dengan duitlah saya dibesarkan..Dengan duitlah saya dapat beli susu, diapers untuk anak-anak saya..

Dengan duit, saya dapat bayar bil telefon, bayar minyak kereta..Dapat tolong orang...
...
Baik kan duit?..Best kan ada duit?..

Jadi, kena suka duitlah...baru duit suka kita balik.Jangan marah dia..bila bil elektrik sampai, mula lah nak marah-marah...Itu bermakna, marah kat duit lah tu!..

Kalau asyik merungut dan marah-marah pasal bil, habislah...duit mesti tak suka kita!..

Jadi, declaration saya hari ini ialah,

" I LOVE MONEY, AND MONEY LOVES ME TOO"

Syukur, terima kasih Ya Allah...

0 comments:

Post a Comment