Thursday, September 4, 2014

KEK ANIS CANTIK - Sweet Story dari Stokis Kaki Coklat

Sweet story dari Stokis Kaki Coklat ;)
 
KEK ANIS CANTIK

Ada satu hari semasa saya baru sampai di Restoran Pecel Lele berhampiran Stesen bas Kajang untuk tambah stok kek Anis kesayangan ramai ni, rupanya sudah ada si kecil yang menunggu sebab stok kek di situ sudah habis! Alhamdulillah...cepat habis dari kebiasaan..

Jadi, bila saya datang, suka sangatlah si kecil tu. Maknya yang beritahu saya,

'Datang makan kat sini, anak nak beli k...ek Anis tengok- tengok da habis. Tiba-tiba suppliernya da datang. Beli terus la...'

Bila si kecil tu dapat kek Anis, suka sangatlah dia. Saya pun suka jugak. Ye la, pelanggan suka produk kita, mana tal suka...

Yang buat terharunya, si kecil tu berkata,

'Mak, sayang la nak makan kek ni. Kek ni cantik sangat.'

Saya pun tertengok la adik tu bila dia cakap macam tu. Da lama dia pegang kek Anis tu untuk makan, tapi memang dia tak jatuhkan lagi sudu ke dalam kek tu & cakap berulang kali 'sayang la nak makan kek ni...kek ni cantik sangat'

Sob..sob...akak terharu dekk...:')

0 comments:

Post a Comment